סקר הערוץ הראשון: 'יש עתיד' עולה, 'הליכוד' נחלש

בנוסף, 58% מהנשאלים סבורים שיש להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות בלבד, אף על פי שבנימין נתניהו נהנה מתמיכה רחבה בציבור ומוביל בפער גדול על מתחריו לתפקיד
דוד לזר 1 Comment on סקר הערוץ הראשון: 'יש עתיד' עולה, 'הליכוד' נחלש

שנה לבחירות, וערוצי החדשות ששים על כל סקר שיביא להם נתונים מפתיעים על המפה הפוליטית • אמש פרסם הערוץ הראשון סקר פוליטי חדש תוצאות סקר שנעשה על ידי מכון טלסקר TNS • כל המספרים

צילום: Hadas Parush/Flash90
בנוסף, 58% מהנשאלים סבורים שיש להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות בלבד, אף על פי שבנימין נתניהו נהנה מתמיכה רחבה בציבור ומוביל בפער גדול על מתחריו לתפקיד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנה לבחירות, וערוצי החדשות ששים על כל סקר שיביא להם נתונים מפתיעים על המפה הפוליטית. אמש (רביעי) פרסם הערוץ הראשון סקר פוליטי חדש תוצאות סקר שנעשה על ידי מכון טלסקר TNS.

על פי הסקר הזה, הליכוד נחלש מ-30 ל-25 מנדטים ומפלגת יש עתיד היתה מתחזקת מ-11 ל-21, המחנה הציוני נחלשת ל-15 מנדטים, הרשימה המשותפת זוכה ל-13, הבית היהודי ל-12 וישראל ביתנו עולה מ-6 מנדטים בכנסת הנוכחית ל-8.

ש"ס ויהדות התורה זוכות על פי הנתונים ב-7 מנדטים כל אחת – ומפלגות כולנו ומרצ מקבלות 6 מנדטים.

בנוסף, 58% מהנשאלים סבורים שיש להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות בלבד, אף על פי שבנימין נתניהו נהנה מתמיכה רחבה בציבור ומוביל בפער גדול על מתחריו לתפקיד.

גם בתחילת השבוע פורסם סקר חדש על ידי 'ערוץ 2', הנתונים באו על השאלה 'אילו הבחירות היו מתקיימות היום, למי היית בחוחר?' והתוצאות היו כך: הליכוד 26. יש עתיד 19. המחנה הציוני 18. הרשימה המשותפת 13. הבית היהודי 11. ישראל ביתנו 8. יהדות התורה 7. כולנו 7. ש"ס 6. מרצ 5. הסקר נערך עבור 'פגוש את העיתונות' בהנחיית רינה מצליח.

על פי הסקר הזה, אם נשווה את הנתונים לתוצאות הקלפי מלפני שנה הרי הליכוד יורדת מ-30 מנדטים ל-26 מנדטים, יש עתיד קופצת מ-11 מנדטים ל-19 והמחנה הציוני הופכת למפלגה השלישית בגודלה עם 18 מנדטים, לעומת 24 כיום. הרשימה הערבית המשותפת שומרת על כוחה, הבית היהודי מתחזקת מ-8 מנדטים ל-11. כולנו יורדת מ-10 מנדטים ל-7 בלבד וליברמן דוקא עולה מ-6 מנדטים ל-8. מרצ נותרת עם 5 מנדטים.

יהדות התורה וש"ס שומרות על כוחן בשינוי קל. יהדות התורה עולה מ-6 ל-7 ואילו ש"ס יורדת מ-7 ל-6.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברור ואז שוב פעם הוא יהיה שר ושוב יפול וחוזר חלילה